miércoles, julio 11, 2007

readme

Estic fent proves.... podeu clikar sense cap problema


4 comentarios:

Ignasi dijo...

Docs a mi em surt una pagina d' orange que posa "page dont found", lo de "page" mi m'hagino que vol dir que s'ha de pagar... lo de "dont found" ni puta idea, es que aquests espanyols cada cop escriuen coses mes extrañes....

jaumeppiqueras dijo...

Bones fotos, la de Roca Narieda és impressionant des d'aquesta perspectiva. Veig que l'activitat a l'urgell ha baixat molt, que no hi ha ombres?

ramon dijo...

Hola Jaume....

La veritat es que per aqui adalt no hi han gaires ombres, millor dit si que hi han, pero a on son no hi acostuma a haver roca, les temperatures a la comarca, malgrat estar considerada com de muntanya acostumen a ser prou altes com per a pensar en anar a escalar (crec que ja no em queda cap mes escusa que justifiqui la manca d'activitat) jajjajajaajj.
A part hi han les questions familiars (el motiu de l'aturada en el meu cas ha estat aquest) hem tingut que operar a l'Adria, (el meu fill) el pots veure a adrianot.blogspot.com i de moment malgrat estar de vacances em toca fer de "grua".....
Suposo que ara ja aviat tornare a poder sortir una mica, de moment ben d'hora que si no et pots rostir...
Vinga salutacions i fins la propera

jaumeppiqueras dijo...

Que es recuperi ben aviat l'Adrià
Salutacions i bones vacances.