martes, octubre 10, 2006

PLACA DEL MARCEL





Despres de la decotació de les dos vies que es van obrir a la zona de la Placa del Marcel, al sector que ha estat batejat com a "Sector Malles Tremendes" els graus han quedat de la següent manera:
L'Home Bala L1 5b - L2 5c
Ke Vingon 6a
El pasat 3 i 4 d'octubre, l'Ignasi, la Mireia i el Josep Maria i el Ramon equipan No Sabria Pas 5a, i L'Acordionista 5c.
Aixi doncs, el sector ha quedat de moment amb 3 vies d'un llarg i una de dos llargs.
Cal portar corda de 70 mts, ja que els llargs fan mes de 30 mts.
Totes les vies equipades amb parabolts 10 i cadenes o anelles.

4 comentarios:

Xavi dijo...

Hola Ramon, ja tinc ganes d'anar a provar les noves creacions. Ja va bé que hi hagin novetats de tant en tant. Veig que t'has convertit en un professional del blog. M'ha agradat això de les diapositives (l'slide.com). A veure si ens veiem per les parets i bona fira de Sant Ermengol (no et passis amb els formatges!)

ramon dijo...

Ei que tal Xavi??
de novetat mes aviat poques, pero es va fent el que es pot.
Com pots veure, em dedico mes a aquesta historia del blog que a escalar, en algo ens tenim que entretenir.....
Per la fira em toca treballar, i per variar i com sempre mes de lo normal... (pero ja saps com es aquesta feina).
Fins aviat i a veure si coincidim algun dia....

adeuuuu...

Anónimo dijo...

Hola Ramon

vistes les fotos ... em penso que no tardare gaire en anar a probar les vies :)

que ets de la Seu pel comentari que fa el Xavi?
la meva xicota es de la Seu i pujem cada cap de setmana
a veure si coincidim i probem les vies !!

Fins aviat.
Carles.

ramon dijo...

Hola Carles.....

Ara es un bon moment per pasar per la Placa del Marcel i per Malles Tremendes, fa la temperatura ideal.
Aproximació mes que curta i roca molt bona.
No soc de La Seu, pero ja fà anys que m'arrossego per aqui dalt. Així que ja ho saps, a veure si coincidim ok?
Salutacions

ramon